Gyakran ismételt kérdések

Vásárlás

Hogyan vásárolhatok cipőt a weboldaladon?

  1. Válaszd ki a kívánt cipőt a kategóriák, márkák, modellek vagy kulcsszavak alapján történő szűréssel.
  2. Nézd meg a cipőfotókat, olvasd el a leírást, és válassz megfelelő méretet.
  3. Győződj meg róla, hogy a cipő a kívánt méretben és színben elérhető.
  4. Tedd a cipőt a kosárba, és folytasd a vásárlást, vagy fejezd be a vásárlást.
  5. Jelentkezz be a fiókodba, vagy hozz létre újat.
  6. Add meg a szállítási és számlázási címet.
  7. Válassz szállítási módot.
  8. Válassz fizetési módot.
  9. Ellenőrizd a rendelésed adatait, majd kattints a "Megrendelés" gombra.
  10. E-mailben fogsz kapni egy visszaigazolást a rendelésedről.

Milyen fizetési módokat fogadtok el?

  • Bankkártya (Visa, Mastercard, Maestro)
  • Utánvét

Gyakran ismételt kérdések

Szállítás

Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási díj a szállítási módtól és a rendelt cipők súlyától függően változik. A pontos szállítási díjat a kosárban, a fizetés előtt tudhatod meg.

Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?

A rendelések feldolgozása 1-2 munkanapot vesz igénybe. A szállítási idő a szállítási módtól függően 2-5 munkanap lehet.

Visszaküldhetem a cipőt, ha nem tetszik?

Igen, a cipőt 14 napon belül visszaküldheted, ha nem tetszik. A visszaküldés feltételei a következők:

  • A cipő nem lehet hordott vagy sérült.
  • A cipőnek meg kell lennie az eredeti dobozában és csomagolásában.
  • A visszaküldéshez csatolni kell a vásárlási bizonylatot.